vernal spaces — 1

.

Vernal Edge

Vernal Edge

.

Meteores

Meteores

.

DirIch

DirIch

.

Vernal Spaces

Vernal Spaces

.

Bordeaux

Bordeaux

.

Le-printemps-macabre_Jakub-Niedziela

Le printemps macabre

.

Morgul-Flowers

Morgul Flowers

.

~ by V. on 31 March, 2014.

5 Responses to “vernal spaces — 1”

  1. Trzy ostatnie bardzo malarskie, cudne :]

    • Dzięki! A ja właśnie odkryłem Twoje konto na instagramie O_o! – jest co podglądać. ;>

      • Więc ja również dziękuję;) jakość może nie najwyższych lotów, ale i tak radocha jest z szybkości udostępniania i przede wszystkim dawki artyzmu (naturalne blury, filtry). Pozdrowienia :)

  2. “Le printemps macabre” totalnie przeszywa mnie dreszczem…brrr! Pogratulować takiego konceptu i impaktu! A ja polecam photo social network 1x.com, znasz?

    • Dzięki! Jak się uzbiera więcej, to będzie cyfrowy album Flora Mortis. 1x.com nie znam za bardzo, ale gdzieś linkowałeś do swojego konta i zajrzałem – bardzo pozytywne wrażenie zrobił, przy czym znakomicie prezentują się tam zwłaszcza takie reporterskie ze świata jak Twoje. :)

Leave a Reply

 
