the plum blossom

.

The Plum Blossom. Jakub Niedziela. 2014

.

~ by V. on 21 April, 2014.

4 Responses to “the plum blossom”

  1. Pare dni temu zrobiłam polowanie na podobne zdjęcia klejnotów natury. Towarzyszyły mi po deszczu roje żabek, też je dopadłam obiektywem. Chrupiąco waniliowa jakość i ujęcie. Takie akwarelowo pyszne ;)

    btw robisz dla okładki.net? dziś szperałam w serwisie i wyskoczyłeś w redakcji :D wow :D

    • Nie można się było oprzeć; jest jeszcze jedno ujęcie w ‘Library’. Zgadza się, w zeszłym roku trafiłem na okładki.net i zgłosiłem gotowość, bo nieraz chodziły mi po głowie różne okołookładkowe pomysły, a tymczasem tu działał już znakomity projekt. Na facebooku jest też nasz luźniej aktualizowany fanpage “Oceniam płyty po okładce”. Jeśli miałabyś wenę na jakieś okładkowe teksty, to śmiało “do pióra” i daj znać. :)

  2. Aż czuć jak pięknie pachnie :)

Leave a Reply

 
